اخبار و اطلاعیه‌ها

رونمایی وزیر صمت از خودروی های تمام برقی مجتمع خودرو سازی آرین ستاک

📣 با حضور و به دست وزیر محترم صمت از خودروی های تمام برقی مجتمع خودرو سازی آرین ستاک رونمایی شد.

📌 به گزارش روابط عمومی مجتمع خودرو سازی آرین ستاک، در اولین رویداد زیست بوم خودرو های برقی کشور با حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، جناب آقای دکتر علی آبادی با هیئت همراه روز 17 اسفندماه 1402 از بزرگ ترین رویداد رونمایی این رویداد واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی دیدن کردند.

سید محمد روح الامین مدیر عامل مجتمع خودرو سازی آرین، ضمن ارائه گزارشاتی در خصوص اقدامات این مجموعه در خصوص عقد قرارداد رسمی با واردات خودرو های تمام برقی با کیفیت به ایران، خبر از بومی سازی و ارائه خدمات پس از فروش قدرتمند در سطح کشور دادند که در فرآیند رونمایی از خودرو ها از برند های معتبر لیپ موتور (LeapMotor ) مدل های C01 و C011 و همچنین برند ruilan مدل +S از شرکت Livan زیر مجموعه شرکت جیلی رونمایی نمودند.


ایشان ضمن بیان افزایش همکاری دستگاه های مرتبط در جهت تسهیل در امور واردات و همچنین بومی سازی صنعت خودرو برقی که مجتمع خودرو سازی آرین یک شهرک هوشمند تولید خودرو های برقی در استان اصفهان می باشد، ضمن حمایت در راستای کمک به محیط زیست کشور و همچنین بهره مندی از خودرو های باکیفیت با قیمت های متناسب برای مصرف کنندگان عزیز، در صدد هستیم که در آینده ای نزدیک این خط تولید را برای اولین بار در استان اصفهان پیاده سازی و اجرایی نماییم.

ایشان گفتند، در مراسم برگزاری ضمن عقد قرارداد و تفاهم نامه همکاری با سازمان های تاکسیرانی استان تهران بزرگ، البرز و استان خراسان نسبت به تحویل بیش از 1200 دستگاه خودرو تاکسی از برند ruilan مدل +S از شرکت Livan زیر مجموعه شرکت جیلی موتور انجام گردید که در راستای مسئولیت اجتماعی این مجتمع خودرو سازی، همه عوامل اجرایی در کوشش هستند که بتوانند در جهت بهبود مصرف سوخت و همچنین آسایش و آرامش عمومی در استفاده از این وسائط نقلیه اقدام نمایند که به فضل خدای متعال این مهم در حال عملیاتی و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

سید محمد روح الامین: تمامی فرآیند عقد قرارداد نمایندگی با طرف خودروساز برقی نهایی شده و ثبت سفارشات بنا به تیراژ مدنظر در حال ترخیص و توزیع از طریق ثبت سفارش از سامانه وب سایت مجتمع خودرو سازی آرین ستاک انجام می گیرد.
جهت بهره مندی مردم عزیز کشورمان، پس از طی شدن مراحل اداری، ثبت سفارشات خودرو ها بر اساس مدل های ارائه شده، تحویل آنها به مدت 90 روز میسر خواهد شد که ان شالله بتوان در بهترین شرایط به مردم عرضه نماییم.
مهندس احسان سوادکوهی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع خودرو سازی آرین گفتند:
در حال حاضر یکی از شرکت های زیر مجوعه خودرو سازی آرین ستاک با نام هوشمند شهر که تصدی امور طراحی، تولید و اجرای ایستگاه های شارژ سریع خودرو ها در سطح کشور است که در حال رایزنی با سازمان های مرتبط همچون، استانداری ها، شهرداری ها، سازمان برق و زیر ساخت و.. هستیم که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تاسیس ایستگاه ها اقدام نماییم.
ایشان با بیان اینکه اول نمایندگی رسمی شرکت خودرو سازی آرین ستاک در شهر اصفهان افتتاح و نمایندگی ها فعال و خدمات پس از فروش خودرو ها رونمایی خواهد شد.
تمام تلاش مجموعه در کاهش آلوگی هوا ومصرف سوخت های فسیلی، همچنین کاهش هزینه های شهری و فردی و بهبود سلامت شهر و مردم می باشد که فضل خدا در حال تحقق برنامه های این مجموعه می باشد.
پایان پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *