اخبار و اطلاعیه‌ها

ورود 1200 دستگاه خودروی برقی مجتمع خودروسازی آرین ستاک به ناوگان تاکسیرانی کشور

حضور مجتمع خودرو سازی آرین ستاک در نخستین رویداد زیست ‌بوم خودروی برقی اسفند 1402

به گزارش روابط عمومی «آرین خودرو ستاک، به نقل از وزارت صمت، «منوچهر منطقی» معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: نخستین رویداد «زیست ‌بوم خودروی برقی» در راستای سلسله رویدادهای صنعت دانش‌بنیان با هدف گردهمایی و هم اندیشی سیاست‌گذاران و بازیگران مؤثر در این عرصه از ساعت 9 تا 17 روز پنجشنبه هفدهم اسفند‌ماه سال‌جاری به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

این رویداد در پنج بخش سخنرانی‌های کلیدی داخلی و خارجی، پنل‌های تخصصی، رونمایی از سامانه نظام ایده‌ها و نیازهای صنعت خودروی برقی، امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری و نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های صنایع خودروسازی همکار پروژه خودروی برقی و بیش از 50 شرکت دانش‌بنیان حوزه صنایع حمل و نقل پیشرفته در فن‌آوری‌های نوین صنعت خودروسازی (خودروهای برقی، متصل، خودران و حمل و نقل اشتراکی) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مجتمع خودرو سازی آرین، با حضور در نخستین رویداد «زیست‌ بوم خودروی برقی» ضمن رونمایی از انواع خودرو های برقی تاکسی و سدان و کراس اور، موفق به امضا تفاهم نامه تحویل 1000 دستگاه به سازمان تاکسیرانی و تحویل 200 دستگاه خودرو برقی به شرکت تاکسیرانی به آوران گردیده است.
این مهم با حضور شرکت های مطرح خودرو سازی و شرکت های مرتبط دانش بنیان و
علوم، تحقیقات و فن‌آوری، راه و شهرسازی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان ملی استاندارد ایران، بانک مرکزی و همراهی کمیسیون‌های «صنایع و معادن» و «انرژی» و فراکسیون محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان میتوانند در روز پنجشنبه مورخ 1402/12/17 از ساعت 9 الی 17 از محل نمایشگاه های بین المللی تهران سالن خلیج فارس دیدن نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *