اخبار و اطلاعیه‌ها

دومین رویداد ملی حمل و نقل استان اصفهان با حضور شرکت آرین خودرو

دومین رویداد ملّی حمل و نقل دانش بنیان استان اصفهان با حضور مجتمع خودرو سازی آرین
به گزارش روابط عمومی آرین خودرو: دومین رویداد ملّی حمل و نقل دانش بنیان استان اصفهان در مورخ 11 اردیبهشت ماه 1403 با محوریت ارائه طرح های دانش بنیان و همچنین رویکرد های کمک به سیستم حمل و نقل کشور از شرکت های حاضر در اصفهان و همچنین شرکت های دانش بنیان از سایر استان های کشور همچون، تهران، مشهد، شیراز و … برگزار گردید.
مجتمع خودرو سازی آرین با ارائه بروزترین دستاوردها و همچنین معرفی خودرو های برقی از برندهای Leapmotor, YUDO,GAC Aion S+, Ruilan 60s رونمایی نمود که با توجه به ارائه توامندی ها ، به معرفی اولین و بزرگ ترین شهرک خودرو سازی خودرو برقی در اصفهان پرداختند.
این رویداد با حضور شهردار، فرماندار و معاونین و همچنین رئیس پلیس ترافیک و حمل و نقل استان اصفهان افتتاح و به بازدید از غرفه های حاضر در نمایشگاه پرداختند. این رویداد به مدت 4 روز از 11 الی 14 اردیبهشت از ساعت 10 الی 17، واقع در سالن نمایشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.
علاقه مندان در حوضه حمل و نقل می توانند با حضور در این نمایشگاه از آخرین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و همچنین خودروهای برقی شرکت آرین خودرو دیدن نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *